sobota, 2 sierpnia 2014

Hej. Wczoraj wybrałam się z przyjaciółkami do kina. Poznałyśmy się na tańcach i tak właśnie się zaprzyjaźniłyśmy. Po kinie Ola zaproponowała nam pójście na miasto do Galerii. Poszłyśmy ze względu na to ,że Ola idzie na wesele i nie ma jeszcze kreacji. Niestety nie znalazłyśmy tam nic, ale powiedziałam żeby pojechała na Turzyn. Jak wróciłam do domu to Zuza napisała czy idziemy na rolki. Pojechałyśmy się przejechać i zajechałyśmy do restauracji porozmawiać. Wczorajszy dzień spędziłam miło z moimi najlepszymi przyjaciółkami. Dzisiaj umówiłyśmy się nad jeziorko. Jest ładna pogoda,upały nas nie opuszczają , trzeba trochę skorzystać z takiej pogody. Spakowana jestem, także jeszcze dopakuje potrzebne rzeczy i można wychodzić z domu ;)
spodenki- Tally Weijl ,bluzka- H&M, strój- NewYorker

Do zobaczenia wieczorem, miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz